ALL OVER



Jag tror jag tänker för mycket. Nej, jag vet att jag tänker för mycket. Robin säger alltid åt mig att jag tänker för mycket, och jag säger alltid "jag veeet", men jag gör liksom ingenting åt det. Vet inte vad jag ska göra åt det? Om det verkligen är så att tjejer tänker mer, så är det fan värt att vara grabb. Ibland tror jag mitt huvud håller på att sprängas, i alla fall börja koka. Jag tror i och för sig att allt kommer bli bättre när jag kommit hem från Sydafrika. Då är jul- och nyårshysterin och min räddsla för att jag ska komma bort i Kapstaden över. Då har jag mindre tankar att bolla omkring med i huvudet. Slipper sprängas i bitar, eller koka över.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0