Dan före dan...

Ja, som jag sa. Mycket tankar i huvudet. Jag låg sömnlös inatt. Sista gången jag tittade på klockan inatt visade den 03.40. Jag gick upp 05.00. Jag har alltså "sovit" iprincip 80 minuter inatt. Konstigt nog är jag inte alls trött. Har tagit en dusch och ligger och värmer mig under täcket med toublerone. Ska byta om till julmyskläder, packa julklapparna (& jobbkläderna) och åka hem till pappa, för imorgon är det julafton! och jag ska jobba! Pappas jul är på dagen, och mammas jul är på kvällen. Jobbar 09 - 14, men det ska faktiskt bli riktigt roligt. Bara härliga människor som sällskap!

Bingolottos uppesittarkväll, pepparkaksbak och knäck tillagning ikväll med bara människor man älskar. Julen är rätt okej ändå.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0