En lördag i December.

Inget vettigt att skriva. Ingenting som är värt att skriva ner, titta tillbaka på och minnas. Förrutom att jag tillåter mig som jobba som en slav. Och medans arbetsdagarna går, görs listan över vad jag MÅSTE göra när jag är ledig lång. Då blir liksom inte mina lediga dagar, ledig längre. Utan fullt med massa måsten, krav och shit. För övrigt har jag kommit in på diverse kurser till våren, måste bestämma mig och tacka ja eller nej snart. Tänka sig att när jag sökte in till dom kurserna var jag orolig över att jag inte skulle ha någonting att göra under vintern och kommande våren. Jag borde inte varit orolig... två jobb och skola. Kommer jag klara det?

MAKE LOVE / CAROLINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0