Merry X-mas



God jul. Eller god fortsättning. Min julafton blev kanon. Han med princip allt. Jobba, fira jul med pappas sida, och mammas sida. Den 23:e fick jag bland annat ett armband utav Robin i tidig julklapp. Glädjen varade i två timmar, sen var armbandet puttsveck. Jag har inte haft arbandet med mig utanför lägenheten, trotts det finns det inte NÅGONSTANS. Jag har pinsamt nog gråtit floder, och sörjer typ fortfarande. Hur FAN kan ett armband vara totaly gone?

Torkade tårarna med andra julklappat, bland annat: iPod Touch, Håkan Hellström bok (sångtexter, bilder och biografier), körkortsteoripaket, kompakt kamera, kosmetik, massa BRA pocket böcker, finfina kläder. Och det bästa av allt, som egentligen inte var en julklapp... THE SIMS 3!!!!!

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0