00.33

jag skickar sms till dig pappa varje dag, i hopp om att du svarar. Jag skickar sms till dig för att berätta om hur jävla mycket jag saknar dig. Jag skickar sms till dig varje dag, även om jag vet att mobilen ligger där hemma, i köket, på laddning, precis som du lämnade den. Du får komma hem snart. Jag vill att du lagar din goda mat till oss, lyssnar på Eldkvarn tillsammans med oss samtidigt som du dansar din köksdans som Axel alltid ska försöka härma. Du får inte lämna mig nu, jag behöver dig.

tll alla mina vänner. Det värmer verkligen när jag får höra att ni tänker på mig. Jag svarar inte på alla sms, på grund av att man ibland inte orkar. Det låter ganska konstigt, att man inte ens kan svara på ett sms, men ibland orkar man liksom inte ens tugga, kolla på tv eller prata. Men jag blir jätteglad för alla sms, även om jag inte svarar.

MAKE LOVE / CAROLINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0