dagens dilemma

Jag ville läsa min bok på bussen på väg hem till Robin. Men fjortisar satt och skrek längst bak i bussen och på platserna framför mig satt en kärring och berättade om semlorna hon hade köpt idag till sin kärringkompis. Jag hörde inte vad jag själv läste, jag hörde bara massa fjortisskrik och kärringsnack. För att inte tala om hur irreterad jag blev när NÅGON´tände en cigg i bussen. Synd att jag inte spydde, även om jag var nära, jag hade spytt på den dära "NÅGON" i så fall, samt böjt mig över kärringparet och förklarat att det inte är semladagen idag, det är Januari. Håll käften så jag kan läsa min bok! Förlåt. men jag är på sånt fruktansvärt dåligt humör, jag ville ju bara läsa min bok!

imorgon ska jag på stan med min pappa. hörde ni, MIN PAPPIIIIISPAPPA!
MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0