Nitlott

Gråa dagar och kalla nätter. Va fan tänkte jag och bokade in mig på ett jobbpass Torsdagen den 28 Januari. Spelar ju faktiskt ingen roll vad jag gör den här veckan. Jag ska ju endå åka bort den 30onde. Vad vaknar man inte av Torsdagen den 28 Januari - SOLSKEN! STRÅLANDE sol i ett vinterland. Ja ja, stålar är ju alltid stålar.

Mamma hade beställt pengar på forex eftersom Förenade Arabariaten har en sluten valuta, måste man beställa. Hon kom i vilket fall hem med dom igår. Det självklara uppenbarade sig, vi ska verkligen åka till Dubai, som vi har pratat om att vi ska göra i nästan 1 år. Vi ska verkligen åka! Men jag har liksom inte fattat det riktigt ännu. Ser fram emot det så otroligt mycket, synd bara att jag inte kan vara hemma och fira pappas födelsedag. Men mammas födelsedag ska vi fira, i Dubai!

MAKE LOVE / CAROLINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0