10.28

Konserten blev bättre än vad jag trodde den skulle bli. Pappa & jag stod först i kön, kanske för att vi var 2 timmar tidiga. Men bra plattser fick vi minnsan. Ville egentligen stanna kvar och få autograf, men pappa var kissignödig och hungrig. Åt på en turkist restaurang i Linné, jag lärde mig hur man uttalade blvd. Men glömde brode det innan jag hann fram till blvd. Ville över huvudtaget inte gå ut. Men gjorde det endå. Men tack. Det var en trevlig kväll, trots allt.

Läste i tidningen om att kyrkan Eldkvarn spelade igår fick ett bombhot strax efter att pappa och jag lämnas kyrkan. Fan vad sjukt. Well, nu åker jag till jobbet. 8 timmar på donken. FAN vad sjukt.

MAKE LOVE / CAROLINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0