13.49

känner mig lurad på tiden. Vaknade klockan 12. och fick förklarat för mig att klockan är 13. Fuck it. Tack för igår i alla fall, direkt ifrån golvmoppare på donken till trapphusets dimma. Jag gillar tredje.

Måste skriva upp det så jag inte glömmer av. Det kommer jag förmodligen aldrig göra eftersom jag skrattade så mycket att jag blev rädd över att jag inte skulle få någon luft och dö i lycka. Amanda har vid halv 4 snåret bäddat ner sig i min säng med hennes cheeseburgare för att börja äta. Vad händer? Jag blir irreterad för klantjäveln har lagt sig på mitt täcke och jag börjar dra för att få upp mitt täcke. Den lilla cheesebörjaren flyger från sin plats på täcket över halva rummet och landar som med en duns på mattan. Hör i slowmotion amandas "nääääääääeeeeeejjjjjj" medan cheeseburgaren fortfarande var i luften. Jag fick ingen luft men fan vad roligt det var.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer
Postat av: gaylöv

hahahahaha minns fortfarande ljudet av hamburgaren som studsar på matta

2010-03-28 @ 16:23:09
URL: http://weilov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0