Onsdag 23.47

I dagens Efterlyst läxade GW upp Aro rejält minsan. Inte visste jag att det fanns så mycket krut i den gubben. -"kan man får prata till punkt här eller??" och Hasse som generat försökte skratta bort situationen. Klart man får sms från Amanda som måste komentera det hela som en jävla komentator. Men det är roligt. Riktigt roligt. Jag kan verkligen se mig själv i GW, och Amanda i Hasse Aro. Fettobossen mot det nervösa lilla asplövet. Sämt å sido. Återgår till att städa rummet nu, gära iårdning mig inför natta, & läsa ut "I djursholm och tenska kindpussar man varandra". Godnatt.

Förövrigt är mina tjejer ute och dansar ikväll. Själv får jag sitta hemma med svansen mellan benen. Aldrig mer spenderarbrallorna på igen säger jag bara. dum, dum, tjej, faktiskt, faktiskt.

MAKE LOVE / CAROLINA


Kommentarer
Postat av: gaylöv

hahaha du som gw & jag som hasse. så jävla rätt!

2010-03-04 @ 15:53:01
URL: http://weilov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0