Matförgiftad?

Nu har jag börjat ta över alla parkeringsplatserna i Göteborg, så om du ser en skuttande bil som har svårt för att koppla in ettan, så är det förmodligen jag. Igår åt jag och familjen på kinarestaurang, trevligt. Men det blev ett besök jag senare ångrar. Trodde jag hade blivit magsjuk, men efter några vänder på toaletten och lite sömn, känns det nu mycket bättre.

Föresten, igår. När jag stod i en butik och kollade på smycken, stod det två killar vid kassan och kollar på blingbling och får hjälp av kassörskan. Helt plötsligt hör jag en duns i golvet, vänder mig om, och ser kassörskan springa runt kassan och sätter på golvet. Killen hade bara fallit ihop. Han vaknade upp ganska snabbt, och fick sätta sig i butikens personalrum och ringa till hans föräldrar. Och där stod jag, med ett halsband i handen och tänkte fråga om det fanns i andra färger. Kände att det inte var så passande, mådde riktigt illa och fick en jobbig känsla i magen efter händelsen, så jag var tvungen att gå där ifrån. Funderade på om det kanske var därför jag la en finfin pizza igår kväll? Kanske inte blev matförgiftad på restaurangen.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0