MÅNDAG

Varför uppskattar man inte den lediga tiden, när man väl har den? Ligger i sängen helt död och ska snart stiga upp för att gå till jobbet... Vill ligga kvar i min stora säng, tillsammans med min stora kopp kaffe heeela dagen. Fast, ibland spelar det ingen roll om jag är ledig eller inte. Har alltid NÅGOT jag måste göra. På min lediga onsdag ska jag; tvätta, höra av mig till BikBok, gå till skomakarn, hämta hotellbiljetter hos mamma, handledar kurs till körkortet klockan 17 - 21. Det blir å stiga upp tidigt om jag ska hinna med allt. Men snart är jag i Frederikshavn, långt ifrån alla måsten. Tillsammans med Sofia, det ska bli guld värt.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0