01.26

Märke att min iPod hade gått sönder idag på bussen. Även om jag lyssnar på musik i hörlurar, spelar iPoden ut musik i högtalarna, alltså högt, så alla andra hör. Det märkte liksom inte jag förrän idag. Undra hur länge jag gått omkring och haft på musik som alla hört?

Eftersom jag varit sängliggande sjuk i några dagar har jag inte kunnat besöka gymmet. Det fick jag betala för idag. Herrejääävlar vad mina muskler har tinat bort, bara på 7 dagar! Jag kunde knappt ta mig frammåt på rullbandet.

Fick ett sms från min kärring Agda (läs Sofia), vi ska ut och käka på Fredag, sen gå på filmen Rango på kvällen. När jag såg reklam för den filmen första gången äcklades jag bara utav alla kryp som karaktärer, men efter en sen utekväll i Jönköping tyckte jag plötsligt det var väldigt roligt att immitera Rango när han härmar en kaktus. Så nu måååste vi bara gå och se den filmen!! På Fredag alltså. Mmhhmm, längtar till helgen. Ledig från alla jobb!

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0