12 APRIL.

Skulle egentligen träffa tjejorna och co. Men Linda var sur på vädret, och Linn sover fortfarande, så det blev ingenting med det. Dricker kaffe och äter min varma toast i min ensamhet framför datorn. Jag äter alltid min frukost framför datorn. Det finns ju ingen annan hemma som kan göra mig sällskap?

Var hemma hos mamma igår och kollade lite utbildningar som jag ska söka.
Jag är hopplös.
- Jag vill bli layoutare.. eller nej. Jag vill bli kläddesigner, nej, föresten, layoutare blir bättre. Eller nej! Kläddesigner vill jag bli. Fast jag vill nog faktiskt hellre bli layoutare... eller...

Ska dra iväg och gymma innan alla idioter slutar sina jobb och ockuperar hela gymmet.
MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0