24 APRIL.

Påskhelgen har varit strålande, både umgängesmässigt och vädermässigt. Inget jobb, bara lyxigt långledigt. Har vaknat varje morgon och tänkt "oj, jag är ledig. jag får bestämma heeelt själv vad JAG vill göra idag". Det har typ gjort mig lite lyckligare. Långfredagen tog jag en långpromend med mamma i solen. Från munkebäckstorg, till Willys på mölndalsvägen. Tog en dryg timma dit. På kvällen blev det bowling med jobbet, rent teoretiskt betalade jag 220 spänn för att komma sist av 9 pers. Men! Jag vann "resturangens snygging" och fick en gott & blandat påse för det. Alltid nått!

Lördagen steg jag upp tidigt. Jag och Johanna skulle ta med våra gäster från Mariestad, Britta och Sara, till nordens störta köpcentrum, Frölunda Torg, för lite shopping (<-- hate that word). Sara köpte studentskor, Britta en tunika, Johanna massa barnkläder och jag gick tomhänt därifrån. Sparar mig till Ullared, den 24 maj smäller det! På kvällen blev det påskmiddag alla samlade, sen äggmålning. Trevlig kväll, som slutade med teoriplugg i robins säng.

Söndag idag, och imorgon börjar en ny helvetesvecka.
MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0