Första april.

Jag har verkligen ställt in mig på att lura arslet utav någon idag. Men jag kan verkligen inte komma på något bra att lura någon om? Har dessutom en kännsla av att jag kommer bli lurad själv.

Igår packade jag ner mitt rum hos mamma i flyttlådor. Tycker faktiskt det ska bli riktigt jobbigt att sälja den lägenheten. Älskar den. På kvällen åkte jag hem till pappa och passade lillebror. Vid läggdax låg jag och han i hans säng och längste bamse, tills jag insåg att jag låg där själv och läste. Han låg bredvid mig och sov som en stock. Jehapp, det var ett lätt jobb som barnvakt. En unge som somnar på minuten. Det tackar vi för.

Ska jobba 14.00 - 20.30 idag, ikväll ska jag & co. hem till Anna! FintFint.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0