Påskhelgen har börjat...

Pappa och jag har storhandlat. Det är lite utav våran grej att storhandla. Idag var vi dock inte dom enda som stohandlade inför påskhelgen, det var rent ut sagt kalabalik. Folk borde ju seriöst inte bara gå i körskola om hur man kör en bil, utan även hur man kör en jävla kundvagn! Vi försökte i stundens hetta i alla fall försöka lägga upp en plan, jag tar mejreiprodukterna, du tar kött, fisk och frukt. Allt eftersom jag var klar försökte jag placera kundvagnen så nära kassorna som möjligt, för att få en så bra och snabb kö som möjligt, trotts självskanning och snabbkassa. Trots den (trodde vi) genialiska planen, slutade allt i kaos. "Har du scannat det? Hämtade du tomater? Jag vet inte? Vart fan finns kalles kaviar?? Vart hittar man chipsen? Kan du springa bort och hämta bröd, jag glömde det" All denna röra, i kombination med idioter som inte kan köra KUNDVAGN!? Allt blev till en enda skrattretande sitaution, så jag skämtade med pappa och sa "Om vi får avstämmning nu på all den här maten i kassan.... då GÅR jag GRÅTANDES hem". Vi hade så jävla mycket mat. Allt var liksom dubbelt upp än vad det brukar vara, på grund utav påskhelgen. Vad händer? Tro fan man får avstämmning. ALLT som ligger i vagnen ska upp på bandet och scannas om igen. Sjukt mig.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0