23.43

Det var endå länge sedan nu jag slutade uppskatta julen. Julhysterins pretantiösa inställning har irriterat mig. Alla har inte någon att spendera sin jul tillsammans med någon. Alla är inte lyckade svenssonfamiljer. Jag har egentligen aldrig befunnit mig i det faktum att jag blir ensam på julafton, men alla andra? Den tanken tycker jag är lika jobbig som att se någon sitta vid ett bord och äta själv. Precis som ett litet ensamt barn i en skolmatsal.

I går fick jag endå min bästa julafton på riktigt länge, om inte någonsin. Jobbade på Cubus under förmiddagen. Efter det han jag med julfirande, inte bara hos mammas familj och pappas, utan även familjen Witedal ute på Mjörn, där jag även spenderade natten och morgonen.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0