Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.

Jag har sagt det förrut. Jag säger det igen.
Borde sluta oroa mig. Men jag kan ta mig fan inte låta bli.
Är rädd att jag överträffar mig själv. Att folk tror att jag är så mycket bättre än vad jag faktiskt egentligen är. Vill inte gå ut på för djupt vatten, kasta mig handlöst eller stappla ut på hal is. Ni förstår vad jag menar. Mamma säger att det är så typiskt tjejer att inte tro på sig själv. Att ibland bara låta sig gå ut på för djupt vatten, låta sig falla handlöst och stappla omkring på hal is. Bara för att det kan ju faktiskt gå riktigt, riktigt bra i slutändan. Eller rent åt skogen, men då har man i alla fall testat.

MAKE LOVE / CAROLINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0