00.50

Övningskört halva dagen. Ska skriva in mig hos körskolan nästa vecka.
Ska börja gå ner i timmar på jobbet för att ha tid med körskolan. Bokar 10 lektioner, tror (hoppas) inte det behövs mer. Det enda jag egentligen känner mig osäker på är teorin. Men nu kör vi! Jag ska banne mej ha körkort snart. Jag måste ha körkort snart!
Övningskört halva dagen. Ska skriva in mig hos körskolan nästa vecka.
Ska börja gå ner i timmar på jobbet för att ha tid med körskolan. Bokar 10 lektioner, tror (hoppas) inte det behövs mer. Det enda jag egentligen känner mig osäker på är teorin. Men nu kör vi! Jag ska banne mej ha körkort snart. Jag måste ha körkort snart!
I morgon börjar 7 dagar av jobb.
MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0