nightmare

Drömde att pappa dog. Jag minns mina panikattacker i drömmer, precis sådanna panikattacker som jag fick när pappa låg inne på sjukhus. Det är fruktansvärt. Det känns som om man är instängd i ett litet rum, och tänker tankar som bara går runt, runt, runt, tills man slutligen klättrar på väggarna för man vet inte vart man ska ta vägen. Jag minns att jag i drömmer frågade mig själv hur jag skulle klara mig utan en utav mina närmaste vänner. Ingen kan ju ersätta honom. För så är det. Pappa är inte bara pappa för mig. Han är en utav mina bästa vänner. Hur skulle jag klara mig om han försvann?

som tur var så var det ju bara en dröm.
men jag borde ändå ta vara på det jag har. nu och inte sen.
MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0