Torsdag

Igår var halva PG eliten på vasastan. 22 kr öl/vin/cider - ja tack! Jag är ändå glad över att det finns några där som jag träffar för att dom har blivit nära vänner, och inte arbetskamrater. Alla pratar om att dom söker nya jobb och ska sluta så fort som möjligt, vilket jag också gör. Men det känns ändå jobbigt och prata om det. Jag vill inte stå själv kvar. Vara den sista som slutar. Känner att jag får lite panik över att skaffa ytterligare mig ett jobb.

Har så mycket att göra under våren. Känns som om alla bitar liksom har lagt sig på plats efter att jag kom hem från sydafrika. Jag behövde VERKLIGEN vara ifrån sverige ett tag! Ser ljust på framtiden och jag tycker inte det är jobbigt att gå upp på morgonen för att på börja en ny dag. Jag ser allting så mycket mer positivt, till skillnad ifrån vad jag gjorde innan sydafrika. I vår ska jag ta mitt körkort, punkt slut. I sommar ska jag ha en lång och välförtjänt semester, i höst ska jag plugga. Under året ska jag även leta lägenhet. Får se om jag flyttar innnan året är slut (...tror dock inte det).

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0