2 dagar kvar...

Nu har det gått fort. Det är bara två dagar kvaaaar! Fick ett mejl från Will Forst, min kontaktperson nere i South Africa. Han ska möta mig på flygplatsen på morgonen den 16 Januari, på Söndag. För en vecka sedan var jag livrädd för att åka. Nu är jag bara sjukt lycklig över att jag har gett mig in på detta, som jag trodde jag aldrig skulle våga. Jag tror fortfarande inte jag vågar det. Jag kan knappt vänta till kännslan jag kommer ha i kroppen, när jag är på väg hem från Sydafrika. När jag sitter på planet hem och tänker, "Jag klarade det. Jag klarade det helt själv. Jag åkte till andra sidan jordklotet, helt själv."

Håller på att ta massa bilder på snön här hemma som jag tänkt visa barnen på barnhemmet. Dom lär ju aldrig sett snö innan!

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0