iFån.



JAG SKA KÖPA EN IFÅÅÅN. AND I'M THE HAPPIEST GIRL IN DAHH WORLD!!! Fick ju en iPod touch i julklapp. Men har varit så osäker på om jag skulle behålla dig eller inte. Min nuvarande mobil har ju krånglat så mycket (det vet ju ni som jag brukar prata i telefon med, hehe!) Och om jag skulle införskaffa mig en ny telefon, så ska jag köpa en iPhone, och då skulle det vara så onödigt att behålla iPoden. Så! Idag var vi och lämnade tillbaka den, och jag ska använda pengarna som vi får tillbaka till en iPhone! Måste dock vänta till den 17 Juni... då går mitt nuvarande abonnemang med tele2 ut. mmhh... Suttit och kollat på olika fodral och skal till iphone i typ en halvtimme nu.


MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0