2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Började jobba inom handels.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Sluta bita på naglarna. Men det har som vanligt gått åt skogen.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja! :)
4. Dog någon som stod dig nära?
Ingen som stod mig nära. Men någon som stod nära mina nära.
5. Vilka länder besökte du?
Arabiska emiraten, Danmark, Frankrike och Spanien. 
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
KÖRKORT!!!!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Studenten 4 juni... och alla gånger jag åkte till Frederikshavn under året, det blev sammanlagt 3 resor. Utekvällarna där är oförglömliga!
8. Vad var din största framgång 2010?
Att jag att jag har fått komma på många arbetsintervjuer, och fick tillslut extrajobb inom handels, som jag ville.
9. Största misstaget?
Att jag färgade håret, haha!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Yes, mcdonald's grillarna sätter sina spår.
11. Bästa köpet? mh, måste nog vara nyårsklänningen. 50 spänn på rean och jag trivdes sjukt bra i den.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Måste vara resor.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag gick ut gymnasiet med bra och välförtjänta betyg.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Waka Waka, heeeelt klart!!!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare, så blir det när pappa åker in på intensiven på Sahlgrenska och vänder upp och ner på hela psyket.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Unnat mig ledighet. Unnat mig mer tid åt vänner och kärleken.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Lagt energi på människor som inte förtjänar det.
18. Hur tillbringar du julen?
På jobbet och med båda min familjer.
19. Blev du kär i år?
Ja.
20. Favoritprogram på TV?
Efterlyst, Veckans brott och Fuskbyggarna.
21. Bästa boken du läste i år?
"El Choco" av Marcus Lutteman
22. Största musikaliska upptäckten?
Oskar Linnros och Daniel Adams Ray. Fast var och en för sig.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Ett par sandaler av mormor.
25. Något du önskade dig men inte fick?
Det är ju mycket, men man kan ju inte få allt.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Mycket lyckat (tycker jag själv i alla fall) förkrök hemma hos mig, sen vidare ut. Vart minns jag inte.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att pappa hade sluppit sjukhusvistelse.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Svart, som vanligt.
29. Vad fick dig att må bra?
Alla resor! Kärleken, familjen och vännerna. 
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Plura.
31. Vem saknade du?
Sofia Hansson, vi ses alltid för sällan. Min Agda! <3
32. De bästa nya människorna du träffade?
Man träffat alltid nya roliga människor under jobbveckan på dana cup i danmark, så det är väl dom då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0