18 Juli.

Tomt. Så fruktansvärt tomt. Det blir alltid apatiskt tyst runt omkring sig när man kommit hem från Danmark. På båten hem var jag överens med mig själv om att det skulle bli ganska skönt att komma hem, även om det var tråkigt att lämna Danmark. Men så är vi här igen. Man kommer tillbaka till vardagen. Saknar alla där borta på andra sidan vattnet. Saknar allt vi har där, just då. Har skrikit mig hes till "vill du ligga med mig då" och dansat till mig en rejäl träningsvärk. Har haft jävligt kul, och det ska jag se till att Sofia och jag kommer ha i Frederikshavn snart igen.

Har fått igång elen hemma i lägenheten nu. Så nu är det bara att flytta in med alla möblerna. Allt detta kommer ske på Torsdag, med mamma och Jesper som flytthjälp. Ikväll ska jag ÄNTLIGEN få träffa min man, som jag inte sett på 23 dagar!

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0