om 5 dagar...



....kör jag och Sofia på båten mot Frederikshavn! Vi träffade varandra första gången 2007 under dana cup veckan i Frederikshavn, det gick ett år, sen träffades vi igen under dana cup veckan i Frederikshavn igen. Även om vi inte hade träffat varandra på ett år, kändes det absolut inte konstigt att ses igen. Det känndes som att träffa en gammal vän från förr. Mycket att gå igenom, och prata om. Detta året är sista året på dana cup, sen tar danskarna över och vi kommer anatagligen inte jobba där längre. Dana cup veckan har, tro det eller ej, varit bland dom roligaste veckorna i mitt liv. Vi har sååå jävla roliga minnen därifrån som kommer finnas med mig under resten utav mitt liv.

Two hearts. One love. Berlocken kommer från Pearls for girls. Har köpt en till mig och en till Sofia. Tänkte ge dom när vi ska blanda ihop var och sin drink för att skåla in dana cup veckan. Vill att både hon och jag ska ha någonting som helatiden påminner oss om dom roliga utgångarna i Frederikshavn, våran lägenhet, dom långa arbetsdagarna, alla ledarträffar, den årliga avslutningsfesten, dom tidiga mornarna, dom sena nätterna på Buddy Holly, allt! Nu är det som sagt bara 5 dagar kvar innan vi åker. Sen går dagarna i Frederikshavn så fort, så jag får passa på nu och njuta över att ha det framför mig.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer
Postat av: Evelina

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-13 @ 22:18:59
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0