22.57

Godkväll. Nattade Axel en timme försent. Tiden glömmer man lätt när solen fortfarande värmer vid sju tiden på kvällen. Ikväll avnjöt jag och pappa grillade revbensspjäll tillsammans med majonäs på uteplatsen. Hade nästan glömmt hur gott revbensspjäll är. Fyyy vad gott.

Har haft lite strul med internet. Har stängt av mobildata på mobilen och kopplade upp mig på Wi-Fi nätet, och uppkopplingen fungerade galant på mobilen, men inte på datorn? Nu har pappa skrämmt upp mig att jag kommer få betala för det jag har surfat på Wi-Fi uppkopplingen. Är livrädd och har redan magknipsångest över telefonräkningen. Usch... jag har sånt här med iPhones, just för att jag fattar INGENTING. Hoppas och beeer verkligen till högre makter att jag inte kommer få en hjärtstillastående räkning. Speciellt inte nu när man står som hyresgäst på en lägenhet om 3 dagar!!!

I morgon blir det som vanligt uteplatshäng i solen, lite läsning ur kanonboken Iskallt och stenhårt, det eviga hetsdrickandet av vatten och solkrämssmörj. Klockan 19.00 sa vi hämta sööööreeen (Amanda) på tågstationen.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0