Eldkvarn - Stjärnan på min himmel

Har jag nånsin sagt dig
hur underbar du är
Hur mycket jag vill ha dig
hur jag håller dig kär
Jag trodde hjärtat mitt var tufft
men det gråter när vi är isär
När alla runt mig pekar finger
Och bron jag går på plötsligt brinner
Just när det känns som jag försvinner
Då är du stjärnan på min himmel
På min himmel
Du är stjärnan på min himmel
Jag kunde knappt stå på två ben
jag var knappt över jord
Mitt ljus brann på sista lågen
när du kom fram till mitt bord
Jag fann en vän när jag hörde rösten
jag såg en ängel när du log
När alla varningsklockor ringer
Och jag är illa ute i elfte timmen
Just när det känns som jag försvinner
Då är du stjärnan på min himmel
På min himmel
Du är stjärnan på min himmel
Jag gick ut i nattens sista timme
långt bort, långt ner
tills jag fick svindel
Allting gick runt
jag hade inget
då tändes sjtärnan på min himmel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0