00.35

Förtillfället går allt emot mig. Fick en utskällning av min körskolelärare att jag inte hade gjort klart alla internettester, så hon bokade av min uppkörning och teoritest. Känns ju surt att man lagt ner över 8 tusen på den gnälliga kärringen som dessutom förväntar sig att jag ska kunna allting innan lektionerna? Hallå? Är hon inte körkortsLÄRARE? Givetvis finns det inga lediga tider i hela april, så jag får bara vänta. Har dragit på mig en förkylning med hals ont. Mamma håller på att sälja vår lägenhet. Hon har pratat om det ett tag, men nu är det så. Den ska säljas. Inte förens nu uppskattar jag den längeheten mer än någon annan. Åååhh, jag orkar inte!! Vill att Elin ska komma hem.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0