08.26

Det ser ut som om jag svalt en ballong, så jag testar att leva lite laktosfritt framöver för att se om magen blir bättre. 10.25 idag börjar min tionde körlektion. Detta betyder att jag bara har fem stycken lektioner kvar tills jag ska köra upp. Igår var jag ETT poäng ifrån att bli klar med fas A på teorin. ETT jävla poäng. Trots det fina vädret idag får det nog bli en del teori pluggande. Om jag ska kugga på något, så ska det inte vara teorin i alla fall.

Idag åkte pappa till Frankrike. Känner mig som en riktigt hönsmamma ibland när han ska ut och fara med bilen. Blir så orolig att han ska somna framför ratten eller något annat liknande. Man har ju blivit så skadad av all körkortsteori man läst om risker och så vidare...

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0