helgen som gick.

Haft en mycket välbehövd LEDIG helg. "Supaknullaspy" festen hemma hos Sten blev precis så som den blev kallad. En riktigt "supaknullaspy" fest. Men visst är det underbart att även om man är över 20 år fortfarande kan festa som en fjortis. Jag ska minnsan aldrig växa upp, för vem vill inte alltid vara ung? Festen var i alla fall kul så länge som den varade.

Söndagen var en typisk bakeday. Jag, Andreas och Erica låg i sängen och åt godis till frukost. Burger king, hemmagjord pizza, kaffe och chokladbollar till lunch framför en skräckfilm. Kunde inte ta mig samman och resa mig ifrån min plats i soffan förrän klockan hade slagit eftermiddag.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0