FREDAG kl:10.08

Äntligen fredag mina vänner! Tyst, långtråkigt och ensamt på kontoret idag. Alla är ute på ärenden och inte en enda montör har varit här och gjort mig sällskap. Bara jag och kaffemaskinen. Igår hade jag var det så lugnt här att A fick komma och lämna min dator så jag kunde fördriva tiden med lite The sims...

Efter förra helgens sjukhusvisstelse efter Berså förmodas denna helgen bli lugn. Men! man vet aldrig! Ska vara med lillebror och tvätta imorgon lördag, och det vill jag helst göra utan att vara bakis. Men! (som sagt) man vet aldrig!

NEJ! nu får någon komma in på kontoret så jag kan bli körd till systemet.
Jag är rastlööös.

MAKE LOVE / CAROLINA


Kommentarer
Postat av: Anna Härd , jag är mamma också.

Det var ett tag sedan jag var här. Det har mest blivit facebook men nu är jag tillbaka. Puss min älskling och tvätta du med lille bror det låter lugnt och skönt och jätte kul för Axel. Puss

2012-04-20 @ 10:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0