Godmorgon

Nu håller äntligen sovrummet på att bli klart! Igår målade jag klart sängborden. Andreas satte upp spegeln. Har även rensat på balkongen, slängt bordet, alla stolar och det otypliga akvariumet som förvarats på balkongen. I helgen ska Andreas lägga golv, köpa bord, filtar, värmelampa, ljuslyktor och fixa till en eldriven grill. Balkongen är alldeles för stor för att bara förvara skit på och inte ta vara på det stora utrymmet. Äntligen ska jag få till det PRECIS som jag ville ha det. Kan knappt vänta tills våren riktigt kommit igång och sommaren är på gång då man kan sitta ute på den nya balkongen och äta. För mig är det verkligen något alldeles speciellt.

En liten parantes, mina primeboots som jag köpte för cirkus 5 dagar sedan har redan gått sönder. Trodde jag betalade 3 lax för riktigt kvalité? Icke sa nicke. Jedviks ska få sig en känga (HAHA, känga..) idag!

MAKE LOVE / CAROLINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0