helgen som kommer

Välkommen älskade lönehelg! Slutlön från McDonald's och full månadslön från Firesafe, rik som ett troll. Har aldrig varit ägare till så här mycket pengar i hela mitt liv, så mycket att jag är näst intill är rädd att jag ska få hybris och råka få på mig spenderarbyxorna till helgen. Håll i hatten.

Bakfull som en gris i söndags och Måndags, vilket resulterade till inställd träning. Det får jag smaka på idag istället. Hårdträning efter jobbet trots att det är vilodag från träningen. Men men, sätter man sig i skit får man skit ta.

Min bästa vän, själsfrände och vapendragare (närmare bestämt pappa) har lagat min 5 månaders MacBook som klant fanskapet jag själv REDAN pajjat. Pappa fixar. Pappa fixar.

På söndag ska jag & lillebror kolla på dinosaurier på universeum!!! (P.S. Mamma, ring när du har landat. Har glömmt när du kommer hem. Puss.)

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0