HELGEN SOM GICK & VECKAN SOM KOMMER

Spenderade helgen i en båt på käringön tillsammans med svärföräldrarna. Jag trodde det var en myt att solen alltid skiner i skärgården.Vi har haft bästa vädret på hela sommaren. Spelat fotboll, solat, badat och druckit den ena ölen efter den andra.
 
Är tillbaka på jobbet igen. Fakturor ska skickas och lönerna ska göras! När det är klart har chefen lovat att jag ska få koppla in min nya dator i mitt nya rum! :)
 
I morgon börjar Way Out West, får se om jag och A kan gå. Annars åker vi nog upp till svärföräldrarna i Skåpesund. Det ska (tydligen) bli kanonväder till helgen, då spenderar jag hellre helgen i Skåpesund några meter i från vattnet än i Majorna!
 
Min smygdiet började igår. LCHF! Jag vet mycket väl att jag inte behöver gå ner i vikt. MEN jag har aldrig följt en diet innan, så det kan vara kul att testa. Dessutom tror jag själv att jag mår bättre utav att äta mindre kolhydrater. Min mage har alltid var ganska kännslig för bröd, ris och pasta. Det är i vilket fall som helst värt att testa även om en öl eller två kanske kommer slinka ner på helgerna...
 
/ CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0