week 33

Full kalender. Men det är kul! Efter jobbet ska jag möta upp Hampus som jag ska hyra ut min lägenhet till. Vi ska gå igenom möbler som han eventuellt vill låna genom uthyrningen. Hoppas han vill behålla det mesta. Annars står jag där med möbler mitt på gatan. Andreas lägenhet har jag redan proppat full med massa möbler.
I morgon ska jag och mamma till en studievägledare och på kvällen blir det Peter Apelgren. Kulturkalaset har uppenbarligen satt igång? Någonting som jag totalt missat.
I helgen ska vi upp till Tjörn på Tjörn runt. Andreas pratar redan om den stora skaldjurbuffén som serveras på lördagskvällen. En "ät så mycket du orkar" buffé med bara skaldjur! Himmelriket!
 
Nu ska jag jobba vidare...
/ CAROLINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0