Weekend.

Eftersom jag inte bor hemma längre, och hinner princip aldrig ens komma hem och hälsa på, tog jag min lediga Lördag till att vara lite med lillebror. Burger Kring, leka i lekpark samt baka chokladmuffins stod på schemat. Frågan är om det var bra eller dåligt att en bakfull och ännu mer lekfull Andreas hängde med på mitt äventyr med Axel. Jag blev typ fjärde hjulet, tjena! Axel envisades med att ha på sig tusen gånger förstora solglasögon i bilen, bara för att Andreas hade det. Andreas uttryck som "polarn" och "rock 'n' roll" blev Axels nya. Efter att ha pekat ut den största jävla leksaken på hela ica Maxi och kollat på Andreas med hundögon var dom vänner för livet.

Lördagskvällen blev en timmes löp. Gött jacuzzibad efteråt, sen middag med Andreas, Tobbe och Khörven. Sänkte en törley, hoppade in på Excet. Jag och Andreas sjöng och dansade till Baywatchlåten i toalettkön, vilket förmodligen inte uppskattadet utav NÅGON. Speciellt inte tattarna som stod bakom oss i kön som förmodligen råkade se att jag hade min mobil nerstoppad i bakfickan och inte kunde hålla sina små fingrar i styr. Mobilen borta. Var sur som en vulkan korsad med en tornado. Åkte hem lika sur, spydde och somnade i fel säng. Vaknade av att Khörven som hade däckat i trapphuset, nu vaknat och attakerat dörrklockan. Några timmar senare gick jag och Andreas in i 3 butiken och gick ut med en sprillans ny iPhone 4S, UTAN att öppna plånboken. Ibland ska man bannemej ha tur i oturen.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0