Min helg.

På fredagen köpte jag och A godis för 120 spänn. För att dämpa ångesten avverkade vi en timme på gymmet innan. Sedan avnjöt vi godiset framför den nya Johan Falk filmen tillsammans med Mattias.

Lördagen tog jag en extrem sovmorgon. Sov till 11, vilket jag mer än förtjänade eftersom jag tvingas upp klockan 05.40 varje vardagmorgon! På kvällen skulle pappa och ett stort sällskap på ljust och fräscht på scandinavium så jag och A satt barnvakter vilket inte är så svårt eftersom barn nu förtiden underhåller sig själva med iPad, spelappar på telefoner och filmer på tv. Ibland får man fan tacka tekniken.

I dag, söndag, brakade vi ner mot Ullared! A fick med sig en hel del hem. Jag nödje mig med två nagellack och en sjal. Jag brukar oftast hitta en hel del, men det var faktiskt riktigt dåligt utbud den här gången?!

I morgon ringer klockan 05.40 återigen. Ny arbetsvecka ligger framför fötterna OCH ett nytt träningsschema som A har gjort till mig!
/ CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0