14.50

Jag började skriva i den här bloggen Februari 2008 och jag har väl som längst haft uppehåll i skrivandet någon vecka eller två, annars har jag dokumentrat precis allt. Ibland när jag går tillbaka och läser tycker jag nästan att jag har varit lite för öppen med princip allt, privatliv, kännslor, etc. Men, däremot När jag lagt ut bilder som är på mig eller mina privata har jag inte sagt att det varit jag. Jag har heller aldrig gått ut med mitt efternamn i den här bloggen. Men ni som ständigt återkommer och läser den vet ju förmodligen sedan innan vem jag är.

Ibland har jag haft funderingar på att öppna en ny blogg där jag skriver precis vem jag är, efternamn och hela skiten. Bara lägga ut mina egna bilder och bara skriva om vilket underbart livet är och att det absolut "inte" finns några problem i mitt liv. Men? Vill jag det? Varför skriver jag i en blogg? Jo, endast för min egen skull. Jag behöver skriva av mig ibland och då har jag heller ingenting emot att dom som läser den här bloggen, som vet vem jag är sedan innan och som förmodligen känner mig, får reda på om jag är ledsen, sur eller glad. Jag har ganska svårt för att visa känslor och erkänna känslor, därför är det och har det alltid varit lättare för mig att uttrycka mig och mina kännslor i texter. Men vem vet? En vacker dag kanske jag vill gå ut med bilder på mig själv och efternamn. Men kanske inte tillsammans med mina absolut inre känslor. Det är svårt det där..


Kommentarer
Postat av: Karin

Tænkte væl bara sæga att jag læser din blogg næstan varje dag och det gør att det kænns som om jag fortfarande træffar dig och vet hur det ær med dig. Så sluta inte skriv :)

2012-10-23 @ 15:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0