ONSDAG

Längtar till dagens träning. Tänk att redan när jag sätter mig i bilen klockan 06.50 på morgonen så längtar jag tills klockan slår 18.00 och jag kan gå ner till gymmet. Snacka om när tränignen är som bäst!!
 
Låg vaken i natt och vände mig fram och tillbaka. Hade en så konstig, vilsen känsla i går, hela kvällen. Tänker på allt. Alla val. Alla beslut. Jag har bestämt mi för så stora val i mitt liv bara dom senaste månaderna, och det har hänt så otroligt mycket det senaste året i mitt liv. Kände mig helt slut, och ALLT kom igår? Känns så bra att jag vet att du är alldeles, precis bredvid mig. Skulle egentligen till min läkare i dag, men det har blivit flyttat till i slutet på november. Alltså när jag kommer hem från Thailand. Känns så bra att jag har hela resan på mig. Ska bli så skönt att åka dit, BARA jag och mamma. Vi bodde tillsammans innan och träffades på så sätt varje dag. Nu kan det gå lång tid mellan gångerna vi ses, därför ska det bli så skönt och roligt att bara åka hon och jag. Kvalitétstid! Vad skulle jag göra utan dig mamma?
 
/ CAROLINA
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0