paranoid över 50 spänn!

Jag är bäst på att lösa världsproblem precis när jag ska sova. Så stora världsproblem som är så stora att man absolut INTE kan sova! Typ, vad ska jag bli när jag blir stor? Undra vart man kan resa till våren? Betalade jag verkligen fordonsskatten eller glömde jag den? Vart tar rymden slut? TYP sådanna problem som man löser som bäst när man ska upp som tidigast dagen efter.

Som för några veckor sedan då det plöstligt slog mig, "va fan.. jag har ju ett gammalt nordea konto med typ 0 kr (...?) saldo som har stått tomt i två år. Kostar inte detta konto 30 spänn i månaden? Då måste ju det kontot ligga på extremt mycket minus eftersom jag inte rört det på TVÅ ÅR?! Shit. Då kanske jag behöver betala ränta på det också? Undra vad det blir...? Tänk om det har gått till inkasso utan att jag vet om det eftersom jag har bytt adress typ 3 gånger det senaste året och inkassobreven kanske inte kommit till rätt adress....AAHAAA!!!!!!" Jag blir totalt paranoid och galen utav att snurra iväg sådär.

Ringde till Nordea dagen efter, då var jag tvungen att ha en personlig kod för att avsluta kontot. Fick beställa en ny perosnlig kod och vänta på den i en jävla vecka. Så ringde jag igår och avslutade skiten. Så ligger kontot på 50 kr! Inte minus som jag oroade mig över. Absolut inga räntor som jag lyckades inbilla mig om. INGENTING ATT OROA SIG FÖR! Bara 50 jävla spänn som jag kan gå och köpa mig en halv special för, eller nått. Ibland är man bra paranoid!
 
PUSS / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0