QUIZKAMPEN

Fredagen lagade jag och mamma mat till Andreas och Karsten. Lördagen var det festlig och alltid lika trevlig tillställning hemma hos Andreas familj på Mjörn. Blev indroducerad för Quizkampen och jag är SÅLD! Inte konstigt att folk inte sköter sina jobb ordenligt nu för tiden när det kommer så roliga appar på telefonen som Quizkampen! Jag Quizkampar överallt. I bilen, framför tv, i badkaret, på jobbet...
 
Min chef har suttit i telefonrättegång på kontoret i dag så det har varit en hel del att stå i. Nu ska jag alldeles strax åka hem, så ska jag och A åka och STORhandla! Quizkampar garanterat undertiden. Haha! Under hur många förhållanden quizkamp har lyckats sabotera? Så roligt. Innan jag & A började spela quizkampen mot varandra så sa jag till honom att han inte fick håna mig om jag låg under eller förlorade eftersom jag är en sådan extremt dålig förlorare som verkligen blir sur på riktigt om jag förlorar. Så börjar vi spela och jag tar ledningen och hånar A till skyarna. Ja ja, karma kommer väl slå mig i bakhuvudet en vacker dag.
 
/ CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0