Torsdag

Hade en riktigt skit dag igår. För det första hade jag sovit minst fyra timmar för lite vilket resulterade i att jag var trött och grinig hela dagen. Jobbet gick långsamt och tråkigt. Jag hade mycket att göra, men absolut ingen lust! Det är oftast ingen bra kombi.

Fick stressa i mig mat och kom alldeles för sent ner till gymmet, där folk stod packade som sillar! Hatar när det är mycket folk på gymmet! Kände att jag bara träna halvhjärtat. Jag som hade längtat till gymmet hela dagen så förstörde stressen och alla feta människor som ändå bara ta massa onödig plats på gymmet.
 
Helgen blir nog relativt lugn. Längtar redan efter min lilla godispåse som jag ska köpa på Fredag! Som ett litet barn! Andreas föräldrar, jag och Andreas ska på middag hos min kära mor och plast pappa på Lördag, så vi får väl se om helgen blir lugn eller inte ;)
 
Nu är det snart lunch! Ska äta kycklingvingar med stark, kall tomatsås! GOTT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0