Veckans största problem

Skulle egentligen vara dagens största problem, men eftersom det inte ger dig så har det blivit mitt veckans STÖRSTA jävla problem!! När jag och A gick till sängs i tisdagskväll fick jag någonting i ögat. Jag gick upp och tog droppar i ögonen och det känndes mycket bättre. Dagen efter kommer det där irriterande kännslan tillbaka som om att det ligger någonting och skaver i ögat. Detta har fortfarande inte försvunnit! Det har nu gått för i helvete två dagar! Jag håller på att bli galen på riktigt. Sköljer med vatten hela tiden i hoppet om att skiten försvinner, men det sitter envist  kvar! Vad fan gör man? Besviken på ögats funktion, den ska ju klara av att stöta bort ovälkommna föremål ur ögat som ligger och stör. Min chef vill att jag åker till läkaren, men det känns ju ganska överdrivet, men om jag fortfarande är blind på ena ögat i morgon så är det enda rätta. Hur ska jag köra hem från jobbet om jag har detta i ögat och det blir värre? Ååååååhhhh vad stööööörande detta är!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0