28 september

Ett år.
Hade ju inte den blekaste att det skulle bli så här.
Livet blir ju sällan som man tänkt sig...

Fredagen börjar med två stora glas med kaffe och skummad mjölk på jobbet. Ska göra ett tappert försök att styra upp mina högar på skrivbordet. Annars får jag ta en sväng hit under helgen... Glömde matlådan hemma så det blir nog en lunch med R. Hårdträning efter jobbet sen en skön hemmakväll med A och M!

I morgon flyttar jag mina grejer till lägenheten i Majorna. Blandade känslor. Kommer sakna min lägenhet i Johanneberg. Min lilla lägenhet. Min underbara balkong. Det underbara läget. Men konstigt nog har jag börjat trvias riktigt bra i området kring majorna också.

Får återgå till jobb nu...
Trevlig helg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0