den tjugofemte smäller det

Åh! Jag vill typ extraknäcka som ekonomisk rådgivare! Jobbar ju visserligen med ekonomi redan, men det är inget yrke jag kommer försätta med i framtiden. Men jag tycker det är så otroligt roligt! Tråkigt bara att man kanske inte har alla hästar i hagen när det kommer till matematik, men jag tycker det är kul. Tycker det är så hemskt att folk sitter och bara väntar på att lönen ska trilla in på kontot dem sista veckorna innan den tjugofemte. Om inte pengarna räcker fram till den tjugofemte månaden efter så är det ju någonting som är fel? Har faktiskt hjälpt några kompisar med deras ekonomi rent teoretiskt och jag gör det gärna oftare!
 
Apropå ekonomi ska jag kolla vidare på lyxfällan.
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0