September

A välomtalade kompis Khörven var på besök hos oss i helgen. Khörven är en av dom underbaraste människorna jag träffat. Han ser till att alltid ha roligt med en extremt positiv inställning till livet torts att han alltid har oflyt hela tiden. Han köpte en keps för 400 spänn när vi var på stan och söp bort den samma kväll. När han tog sin morgondusch blev det stopp i avloppen och hela vårt badrum var fullt med vatten. Jag hörde Khörven roppa från badrummet "Haha, va fan det är waterworld här inne!!" När jag öppnade dörren till badrummet rinner vattnet till och med över tröskeln och ut på parkettgolvet. Bra Khörven! VSS fick komma dit och sanera avloppet. Jag och A stod med var och sin skopa och skopade över allt vattnet från golvet i badkaret. Allt är möjligt när Khörven har ett finger med i spelet.
 
I vilket fall som helst har helgen varit en bra helg. Har dock inte fått sova lika mycket som hade velat. Därför fick det bli en kort sovmorgon imorse och blev 30 minuter sen till jobbet...
 
Ny månad. Nya möjligheter. Jag börjar månaden i vanlig ordning genom att fakturera hela föregående månaden på jobbet. Är helt okej med att hösten är på väg bara för att jag vet att jag kommer kunna få anvädning utav mina Hunters stövlar som ska införskaffas! Men vintern kan vi väl skippa detta året?! Snälla..
 
/ CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0