torsdag

Jag har aldrig sett det här förut. Jag har inte reflekterat över vart jag egentligen är på väg. Låtit saker och ting bara hända, puttat det åt sidan och gått vidare. Men psyket kommer springa ifatt dig förr eller senare.

Det var ju precis såhär jag INTE ville att det skulle bli. Vad gör man när man helt okontrollerat får tårarna att rinna? Det luktar fortfarande inte bra. Det var inte så här jag ville ha det. Det var inte såhär jag trodde det skulle bli. Det ÄR inte såhär jag vill spendera resten utav mitt liv. Det är inte det här jag nöjer mig med.

Men om jag nu vet att det INTE är så här jag vill ha det så måste jag hitta den där parasiten som måste bort från mig. Någonting som får mig att sväva på moln igen. Någonting som inte gör så ont i mig.

/ CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0