You can never fail if you never try

Jag har fått min första bil! En liten corolla verso. Liten och liten, den är ganska stor. Sju platser med diesel motor. Tidigare har A lämnat mig på jobbet och hämtat mig, även om han jobbar i mölndal och jag på hisingen. Så det är jävligt skönt med en egen bil! Sparar en hel del tid om inte annat...
 
I helgen firade vi min kära plast systers 20 årsdag! Kom hem fem, det förklarar kvällen. På söndagen satt jag och A med pappa hela dagen på Sveriges mästerkock! Han gick vidare men inte längre än så. A har övertalat honom att åka ner till Helsingborg och söka igen på Söndag. Vi åker med honom! Eftersom han inte fick ett blankt Nej så måste han ju testa igen! Är så stolt över pappa som ens vågar ställa upp.
 
Typiskt att det bara verkar regna och regna hela den här veckan. Vi ska flytta kontoret till stena båten och frederikshavn på fredag. Vi ska på en såkallad "utbildning" hela dagen och infinner oss inte på kontoret på hisingen på hela fedagen. Ska bli så gött! Öl, cider och god mat en hel arbetsdag. Mmm...
 
/ CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0